Такими є результати першої рольової бізнес-гри для учасників ринку нерухомості та девелопменту, яку організувала «Українська Будівельна Спільнота» (UBC).
«Real Estate Development Battle (або RED Battle) – інтерактивна рольова бізнес-гра ділового формату, в ході якої її учасники з’ясовують сильні та слабкі сторони проектів, а також їх маркетингових і PR-стратегій», – розповідає виконавчий директор «Української Будівельної Спільноті »Тетяна Шульга.
У першому RED Battle, яка відбулася 2 вересня, брали участь ЖК «Сонячна брама» (його представляв менеджер з маркетингу і PR компанії ТММ Єгор Попов), РК «Новопечерський квартал №5» (його захищав комерційний директор компанії «НЕСТ» Костянтин Браво) і ЖК Royal Tower (його інтереси відстоювала керівник напрямку креативного маркетингу і комунікацій Taryan Group Ніна Міщенко).
Переможцем баттла став кейс ЖК Royal Tower. Друге і третє місце експертна рада віддала ЖК «Новопечерський квартал №5» і ЖК «Сонячна брама», відповідно.
Гра складалась із трьох раундів, в кожному з яких брав участь представник одного з ЖК, якому опонував аналітик ринку. Перша сторона розповідала про переваги РК і захищала свою комунікаційну стратегію. У свою чергу, друга сторона задавала уточнюючі питання, робила зауваження по стратегії та вноситла свої пропозиції.
За ходом кожного з трьох діалогів уважно стежив експертна рада у складі п’яти представників ринку, вони оцінювали кейс з точки зору маркетингу, PR, девелопменту, міжнародного досвіду та інтернет-комунікацій. Експерти також задавали авторам кейсів питання і ділилися своїми думками. За підсумками обговорення кейса за його реалізацію і захист експерти ставили оцінки, у тому числі виводили середній бал.
Кейс, який набрав найвищий бал, став переможцем баттла.